В основу стратегічних напрямів управління покладено взаємодію між системою освіти та зовнішнім середовищем, узгодження інтересів і запитів обох сторін, максимальне залучення всіх сфер життя міста до вирішення завдань освіти, врахування європейських вимірів сучасної освіти, перехід до державно-громадського управління. Серед ключових завдань — розвиток шкільних бібліотек, відкриття додаткових груп у садочках, комп’ютеризація шкіл, вдосконалення та розвиток навчального процесу.
Основні завдання Управління освіти
1. Реалізація державної політики у галузі освіти та виховання.
2. Аналіз стану освіти у місті, прогнозування розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, удосконалення мережі відповідних навчальних закладів незалежно від типів і форм власності згідно з освітніми потребами громадян; розробка та організація виконання стратегічних напрямків освіти.
3. Створення умов для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти.
4. Контрольза дотриманням законодавства у галузі освіти, Державного стандарту загальної середньої освіти та вимог Базового компонента дошкільної освіти відповідними навчальними закладами усіх типів і форм власності м. Львова.
5. Навчально-методичне керівництво та інспектування навчальних закладів комунальної форми власності, організація їх фінансового забезпечення та зміцнення їх матеріальної бази; координація діяльності навчальних закладів, а також навчальних закладів інших форм власності.
6. Участь у проведенні атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів усіх типів і форм власності.
7. Сприяння розвитку самоврядуванняу загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладах.
8. Комплектування навчальних закладів педагогічними працівниками,в тому числі керівними кадрами; вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників, їх перепідготовка та атестація у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
9. Сприяння проведенню експериментальної та інноваційної діяльності у навчально-виховному процесі навчальних закладів міста.
Коментарi